Wersje

Wersja Data zmiany Autor Opis Akcje
2020-12-30 12:13:13  smbukowski smbukowski

Utworzono artykuł 396590 o nazwie 'Oferta naboru - strażnik miejski - aplikant'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste396590
user_idpuste2504644
resource_idpuste4242
namepusteOferta naboru - strażnik miejski - aplikant
category_idpuste63626
language_idpuste1
shortpusteOferta naboru - strażnik miejski - aplikant
fullpuste

Komendant Straży Miejskiej w Elblągu

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w Straży Miejskiej w Elblągu, ul. Winna 9

 

strażnik miejski – aplikant - 4 etaty

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów  ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu listopad nie przekroczył 6%

 

1. Określenie stanowiska:

strażnik miejski – aplikant

2. Informacja o warunkach pracy:

a)      Pełny etat,

b)      Czas pracy – w zależności od organizacji pracy:

  • podstawowy system czasu pracy: 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
    w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
  • równoważny system czasu pracy: do 12 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
    w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
  • równoważny system czasu pracy: do 24 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
    w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,

c)      Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 20 stycznia 2021r.

3. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • ukończone 21 lat,
  • wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,
  • sprawność fizyczna i psychiczna,
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
  • zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nienaganna opinia.

4. Wymagania dodatkowe (preferowane):

  • ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich,
  • posiadanie statusu osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze stosowaniem przepisów prawa, w instytucjach zajmujących się utrzymaniem bezpieczeństwa i/lub porządku publicznego,
  • podstawowa znajomość ustawy o strażach gminnych, aktów prawnych z zakresu  działalności Straży Miejskiej, ogólna wiedza o społeczeństwie, Elblągu, Polsce i świecie,
  • prawo jazdy (kat. B),
  • uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi,
  • dyspozycyjność,
  • odporność na stres,
  • umiejętność podporządkowania się szczególnej dyscyplinie służbowej,
  • umiejętność pracy w grupie.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • ochrona porządku publicznego na terenie miasta Elbląga,
  • realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez ustawę o strażach gminnych i akty prawa miejscowego.

6. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy,
  • kopia książeczki wojskowej,
  • kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach,
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych (druk do pobrania),
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (druk do pobrania),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania),

Wymagane dokumenty w terminieod 30 grudnia 2020r. do 12 stycznia 2021r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko strażnika miejskiego w terminie do dnia 12 stycznia 2021r.” należy:

1. Przesłać pocztą na adres:

Straż Miejska w Elblągu, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg

2. Ze względu na COVID-19 pozostawić w skrzynce podawczej znajdującej się na dole budynku przy ul. Winnej 9

 

Dokumenty, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

7. Oferujemy:

  • umowę o pracę na czas określony do 12 miesięcy (w czasie trwania przedmiotowej umowy Pracownik odbywa szkolenie podstawowe, o którym mowa w art. 25 ustawy o strażach gminnych. Tylko pozytywny wynik szkolenia podstawowego jest warunkiem dalszego zatrudnienia Pracownika),
  • wynagrodzenie  zasadnicze dla osób nowo zatrudnionych 2800,00 zł brutto,
  • dodatek za staż pracy,
  • ,,trzynastą pensję”,
  • premie kwartalne,
  • możliwość korzystania ze świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Elblągu http://um-elblag.samorzady.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Straży Miejskiej w Elblągu, ul. Winna 9.

publishfrompuste2020-12-30 00:00:00
_activepuste1
slugpusteoferta-naboru-straznik-miejski-aplikant
2021-01-19 09:29:29  smbukowski smbukowski

Pole publishto wypełniono wartością '2021-01-12 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishtopuste2021-01-12 00:00:00
2021-01-22 07:39:40 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2021-01-22 07:39:40 

Pole publishto zmieniło wartość z '2021-01-12 00:00:00' na '2021-01-22 00:00:00'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
publishto2021-01-12 00:00:002021-01-22 00:00:00
2021-01-28 13:41:31  smbukowski smbukowski

Pole full zmieniło wartość z '<h1 align="center"> <span style="font-size:1em;"><strong>Komendant Straży Miejskiej w Elblągu</strong></span></h1> <h1 align="center"> <span style="font-size:1em;"><strong>ogłasza nab&oacute;r na wolne stanowisko urzędnicze</strong></span></h1> <h1 align="center"> <span style="font-size:1em;"><strong>w Straży Miejskiej w Elblągu, ul. Winna 9</strong></span></h1> <p align="center"> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong><em>strażnik miejski &ndash; aplikant - 4 etaty</em></strong></p> <p align="center"> &nbsp;</p> <p align="center"> Wskaźnik zatrudnienia os&oacute;b niepełnosprawnych w rozumieniu przepis&oacute;w&nbsp; ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych w miesiącu listopad nie przekroczył 6%</p> <p> &nbsp;</p> <h3> <strong>1. Określenie stanowiska:</strong></h3> <p> strażnik miejski &ndash; aplikant</p> <h3> <strong>2. Informacja o warunkach pracy:</strong></h3> <p style="margin-left:36.0pt;"> a)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Pełny etat,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> b)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Czas pracy &ndash; w zależności od organizacji pracy:</p> <ul> <li> podstawowy system czasu pracy: 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin<br /> w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,</li> <li> r&oacute;wnoważny system czasu pracy: do 12 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin<br /> w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,</li> <li> r&oacute;wnoważny system czasu pracy: do 24 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin<br /> w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,</li> </ul> <p style="margin-left:36.0pt;"> c)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: <strong><u>20 stycznia 2021r.</u></strong></p> <h3> <strong>3. Wymagania niezbędne:</strong></h3> <ul> <li> obywatelstwo polskie,</li> <li style="text-align: justify;"> ukończone 21 lat,</li> <li style="text-align: justify;"> wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,</li> <li style="text-align: justify;"> sprawność fizyczna i psychiczna,</li> <li style="text-align: justify;"> uregulowany stosunek do służby wojskowej,</li> <li style="text-align: justify;"> niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,</li> <li style="text-align: justify;"> zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,</li> <li style="text-align: justify;"> nienaganna opinia.</li> </ul> <h3> <strong>4. Wymagania dodatkowe (preferowane):</strong></h3> <ul> <li style="text-align: justify;"> ukończony kurs podstawowy dla strażnik&oacute;w gminnych/miejskich,</li> <li style="text-align: justify;"> posiadanie statusu osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy,</li> <li style="text-align: justify;"> doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze stosowaniem przepis&oacute;w prawa, w instytucjach zajmujących się utrzymaniem bezpieczeństwa i/lub porządku publicznego,</li> <li style="text-align: justify;"> podstawowa znajomość ustawy o strażach gminnych, akt&oacute;w prawnych z zakresu&nbsp; działalności Straży Miejskiej, og&oacute;lna wiedza o społeczeństwie, Elblągu, Polsce i świecie,</li> <li style="text-align: justify;"> prawo jazdy (kat. B),</li> <li style="text-align: justify;"> uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi,</li> <li style="text-align: justify;"> dyspozycyjność,</li> <li style="text-align: justify;"> odporność na stres,</li> <li style="text-align: justify;"> umiejętność podporządkowania się szczeg&oacute;lnej dyscyplinie służbowej,</li> <li style="text-align: justify;"> umiejętność pracy w grupie.</li> </ul> <h3 style="text-align: justify;"> <strong>5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:</strong></h3> <ul> <li style="text-align: justify;"> ochrona porządku publicznego na terenie miasta Elbląga,</li> <li style="text-align: justify;"> realizacja zadań i obowiązk&oacute;w nałożonych przez ustawę o strażach gminnych i akty prawa miejscowego.</li> </ul> <h3> <strong>6. Wymagane dokumenty:</strong></h3> <ul> <li style="text-align: justify;"> życiorys (CV),</li> <li style="text-align: justify;"> list motywacyjny,</li> <li style="text-align: justify;"> kopie dokument&oacute;w poświadczających wykształcenie,</li> <li style="text-align: justify;"> kopie świadectw pracy,</li> <li style="text-align: justify;"> kopia książeczki wojskowej,</li> <li style="text-align: justify;"> kopie innych dokument&oacute;w o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach,</li> <li style="text-align: justify;"> zgoda na przetwarzanie danych osobowych (druk do pobrania),</li> <li style="text-align: justify;"> oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (druk do pobrania),</li> <li style="text-align: justify;"> kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania),</li> </ul> <p> Wymagane dokumenty w terminie<strong>od 30 grudnia 2020r. do 12 stycznia 2021r. </strong>w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: <strong>&bdquo;</strong><strong>Nab&oacute;r na stanowisko strażnika miejskiego w terminie do dnia 12 stycznia 2021r.&rdquo; należy:</strong></p> <p> 1. Przesłać pocztą na adres:</p> <p> Straż Miejska w Elblągu, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg</p> <p> 2. Ze względu na COVID-19 pozostawić w skrzynce podawczej znajdującej się na dole budynku przy ul. Winnej 9</p> <p> &nbsp;</p> <p> Dokumenty, kt&oacute;re wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.</p> <h3 style="text-align: justify;"> <strong>7. Oferujemy:</strong></h3> <ul> <li style="text-align: justify;"> umowę o pracę na czas określony do 12 miesięcy (w czasie trwania przedmiotowej umowy Pracownik odbywa szkolenie podstawowe, o kt&oacute;rym mowa w art. 25 ustawy o strażach gminnych. Tylko pozytywny wynik szkolenia podstawowego jest warunkiem dalszego zatrudnienia Pracownika),</li> <li style="text-align: justify;"> wynagrodzenie&nbsp; zasadnicze dla os&oacute;b nowo zatrudnionych 2800,00 zł brutto,</li> <li style="text-align: justify;"> dodatek za staż pracy,</li> <li style="text-align: justify;"> ,,trzynastą pensję&rdquo;,</li> <li style="text-align: justify;"> premie kwartalne,</li> <li> możliwość korzystania ze świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.</li> </ul> <p style="text-align: justify;"> Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Elblągu <a href="http://um-elblag.samorzady.pl/">http://um-elblag.samorzady.pl/</a> oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Straży Miejskiej w Elblągu, ul. Winna 9.</p> ' na '<h1 align="center"> <span style="font-size:1em;"><strong>Komendant Straży Miejskiej w Elblągu</strong></span></h1> <h1 align="center"> <span style="font-size:1em;"><strong>ogłasza nab&oacute;r na wolne stanowisko urzędnicze</strong></span></h1> <h1 align="center"> <span style="font-size:1em;"><strong>w Straży Miejskiej w Elblągu, ul. Winna 9</strong></span></h1> <p align="center"> &nbsp;</p> <p align="center"> <strong><em>strażnik miejski &ndash; aplikant - 4 etaty</em></strong></p> <p align="center"> &nbsp;</p> <p align="center"> Wskaźnik zatrudnienia os&oacute;b niepełnosprawnych w rozumieniu przepis&oacute;w&nbsp; ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu os&oacute;b niepełnosprawnych w miesiącu listopad nie przekroczył 6%</p> <p> &nbsp;</p> <h3> <strong>1. Określenie stanowiska:</strong></h3> <p> strażnik miejski &ndash; aplikant</p> <h3> <strong>2. Informacja o warunkach pracy:</strong></h3> <p style="margin-left:36.0pt;"> a)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Pełny etat,</p> <p style="margin-left:36.0pt;"> b)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Czas pracy &ndash; w zależności od organizacji pracy:</p> <ul> <li> podstawowy system czasu pracy: 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin<br /> w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,</li> <li> r&oacute;wnoważny system czasu pracy: do 12 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin<br /> w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,</li> <li> r&oacute;wnoważny system czasu pracy: do 24 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin<br /> w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,</li> </ul> <p style="margin-left:36.0pt;"> c)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: <strong><u>19 lutego 2021r.</u></strong></p> <h3> <strong>3. Wymagania niezbędne:</strong></h3> <ul> <li> obywatelstwo polskie,</li> <li style="text-align: justify;"> ukończone 21 lat,</li> <li style="text-align: justify;"> wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,</li> <li style="text-align: justify;"> sprawność fizyczna i psychiczna,</li> <li style="text-align: justify;"> uregulowany stosunek do służby wojskowej,</li> <li style="text-align: justify;"> niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,</li> <li style="text-align: justify;"> zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,</li> <li style="text-align: justify;"> nienaganna opinia.</li> </ul> <h3> <strong>4. Wymagania dodatkowe (preferowane):</strong></h3> <ul> <li style="text-align: justify;"> ukończony kurs podstawowy dla strażnik&oacute;w gminnych/miejskich,</li> <li style="text-align: justify;"> posiadanie statusu osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy,</li> <li style="text-align: justify;"> doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze stosowaniem przepis&oacute;w prawa, w instytucjach zajmujących się utrzymaniem bezpieczeństwa i/lub porządku publicznego,</li> <li style="text-align: justify;"> podstawowa znajomość ustawy o strażach gminnych, akt&oacute;w prawnych z zakresu&nbsp; działalności Straży Miejskiej, og&oacute;lna wiedza o społeczeństwie, Elblągu, Polsce i świecie,</li> <li style="text-align: justify;"> prawo jazdy (kat. B),</li> <li style="text-align: justify;"> uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi,</li> <li style="text-align: justify;"> dyspozycyjność,</li> <li style="text-align: justify;"> odporność na stres,</li> <li style="text-align: justify;"> umiejętność podporządkowania się szczeg&oacute;lnej dyscyplinie służbowej,</li> <li style="text-align: justify;"> umiejętność pracy w grupie.</li> </ul> <h3 style="text-align: justify;"> <strong>5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:</strong></h3> <ul> <li style="text-align: justify;"> ochrona porządku publicznego na terenie miasta Elbląga,</li> <li style="text-align: justify;"> realizacja zadań i obowiązk&oacute;w nałożonych przez ustawę o strażach gminnych i akty prawa miejscowego.</li> </ul> <h3> <strong>6. Wymagane dokumenty:</strong></h3> <ul> <li style="text-align: justify;"> życiorys (CV),</li> <li style="text-align: justify;"> list motywacyjny,</li> <li style="text-align: justify;"> kopie dokument&oacute;w poświadczających wykształcenie,</li> <li style="text-align: justify;"> kopie świadectw pracy,</li> <li style="text-align: justify;"> kopia książeczki wojskowej,</li> <li style="text-align: justify;"> kopie innych dokument&oacute;w o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach,</li> <li style="text-align: justify;"> zgoda na przetwarzanie danych osobowych (druk do pobrania),</li> <li style="text-align: justify;"> oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (druk do pobrania),</li> <li style="text-align: justify;"> kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania),</li> </ul> <p> Wymagane dokumenty w terminie <strong>od 28 stycznia 2021r. do 8 lutego 2021r. </strong>w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: <strong>&bdquo;</strong><strong>Nab&oacute;r na stanowisko strażnika miejskiego w terminie do dnia 8 lutego 2021r.&rdquo; należy:</strong></p> <p> 1. Przesłać pocztą na adres:</p> <p> Straż Miejska w Elblągu, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg</p> <p> 2. Ze względu na COVID-19 pozostawić w skrzynce podawczej znajdującej się na dole budynku przy ul. Winnej 9</p> <p> &nbsp;</p> <p> Dokumenty, kt&oacute;re wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.</p> <h3 style="text-align: justify;"> <strong>7. Oferujemy:</strong></h3> <ul> <li style="text-align: justify;"> umowę o pracę na czas określony do 12 miesięcy (w czasie trwania przedmiotowej umowy Pracownik odbywa szkolenie podstawowe, o kt&oacute;rym mowa w art. 25 ustawy o strażach gminnych. Tylko pozytywny wynik szkolenia podstawowego jest warunkiem dalszego zatrudnienia Pracownika),</li> <li style="text-align: justify;"> wynagrodzenie&nbsp; zasadnicze dla os&oacute;b nowo zatrudnionych 2800,00 zł brutto,</li> <li style="text-align: justify;"> dodatek za staż pracy,</li> <li style="text-align: justify;"> ,,trzynastą pensję&rdquo;,</li> <li style="text-align: justify;"> premie kwartalne,</li> <li> możliwość korzystania ze świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.</li> </ul> <p style="text-align: justify;"> Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Elblągu <a href="http://um-elblag.samorzady.pl/">http://um-elblag.samorzady.pl/</a> oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Straży Miejskiej w Elblągu, ul. Winna 9.</p> '

Pole publishfrom zmieniło wartość z '2020-12-30 00:00:00' na '2021-01-28 00:00:00'

Pole publishto zmieniło wartość z '2021-01-22 00:00:00' na '2021-02-09 00:00:00'

Pole _important wypełniono wartością 'true'

Pole _important_till wypełniono wartością '2021-02-08 00:00:00'

Pole _archived zmieniło wartość z 'true' na 'false'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
full

Komendant Straży Miejskiej w Elblągu

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w Straży Miejskiej w Elblągu, ul. Winna 9

 

strażnik miejski – aplikant - 4 etaty

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów  ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu listopad nie przekroczył 6%

 

1. Określenie stanowiska:

strażnik miejski – aplikant

2. Informacja o warunkach pracy:

a)      Pełny etat,

b)      Czas pracy – w zależności od organizacji pracy:

  • podstawowy system czasu pracy: 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
    w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
  • równoważny system czasu pracy: do 12 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
    w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
  • równoważny system czasu pracy: do 24 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
    w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,

c)      Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 20 stycznia 2021r.

3. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • ukończone 21 lat,
  • wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,
  • sprawność fizyczna i psychiczna,
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
  • zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nienaganna opinia.

4. Wymagania dodatkowe (preferowane):

  • ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich,
  • posiadanie statusu osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze stosowaniem przepisów prawa, w instytucjach zajmujących się utrzymaniem bezpieczeństwa i/lub porządku publicznego,
  • podstawowa znajomość ustawy o strażach gminnych, aktów prawnych z zakresu  działalności Straży Miejskiej, ogólna wiedza o społeczeństwie, Elblągu, Polsce i świecie,
  • prawo jazdy (kat. B),
  • uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi,
  • dyspozycyjność,
  • odporność na stres,
  • umiejętność podporządkowania się szczególnej dyscyplinie służbowej,
  • umiejętność pracy w grupie.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • ochrona porządku publicznego na terenie miasta Elbląga,
  • realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez ustawę o strażach gminnych i akty prawa miejscowego.

6. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy,
  • kopia książeczki wojskowej,
  • kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach,
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych (druk do pobrania),
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (druk do pobrania),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania),

Wymagane dokumenty w terminieod 30 grudnia 2020r. do 12 stycznia 2021r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko strażnika miejskiego w terminie do dnia 12 stycznia 2021r.” należy:

1. Przesłać pocztą na adres:

Straż Miejska w Elblągu, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg

2. Ze względu na COVID-19 pozostawić w skrzynce podawczej znajdującej się na dole budynku przy ul. Winnej 9

 

Dokumenty, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

7. Oferujemy:

  • umowę o pracę na czas określony do 12 miesięcy (w czasie trwania przedmiotowej umowy Pracownik odbywa szkolenie podstawowe, o którym mowa w art. 25 ustawy o strażach gminnych. Tylko pozytywny wynik szkolenia podstawowego jest warunkiem dalszego zatrudnienia Pracownika),
  • wynagrodzenie  zasadnicze dla osób nowo zatrudnionych 2800,00 zł brutto,
  • dodatek za staż pracy,
  • ,,trzynastą pensję”,
  • premie kwartalne,
  • możliwość korzystania ze świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Elblągu http://um-elblag.samorzady.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Straży Miejskiej w Elblągu, ul. Winna 9.

Komendant Straży Miejskiej w Elblągu

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

w Straży Miejskiej w Elblągu, ul. Winna 9

 

strażnik miejski – aplikant - 4 etaty

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów  ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu listopad nie przekroczył 6%

 

1. Określenie stanowiska:

strażnik miejski – aplikant

2. Informacja o warunkach pracy:

a)      Pełny etat,

b)      Czas pracy – w zależności od organizacji pracy:

  • podstawowy system czasu pracy: 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
    w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
  • równoważny system czasu pracy: do 12 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
    w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
  • równoważny system czasu pracy: do 24 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
    w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,

c)      Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: 19 lutego 2021r.

3. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • ukończone 21 lat,
  • wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,
  • sprawność fizyczna i psychiczna,
  • uregulowany stosunek do służby wojskowej,
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
  • zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nienaganna opinia.

4. Wymagania dodatkowe (preferowane):

  • ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich,
  • posiadanie statusu osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy,
  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze stosowaniem przepisów prawa, w instytucjach zajmujących się utrzymaniem bezpieczeństwa i/lub porządku publicznego,
  • podstawowa znajomość ustawy o strażach gminnych, aktów prawnych z zakresu  działalności Straży Miejskiej, ogólna wiedza o społeczeństwie, Elblągu, Polsce i świecie,
  • prawo jazdy (kat. B),
  • uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi,
  • dyspozycyjność,
  • odporność na stres,
  • umiejętność podporządkowania się szczególnej dyscyplinie służbowej,
  • umiejętność pracy w grupie.

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • ochrona porządku publicznego na terenie miasta Elbląga,
  • realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez ustawę o strażach gminnych i akty prawa miejscowego.

6. Wymagane dokumenty:

  • życiorys (CV),
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy,
  • kopia książeczki wojskowej,
  • kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach,
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych (druk do pobrania),
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (druk do pobrania),
  • kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk do pobrania),

Wymagane dokumenty w terminie od 28 stycznia 2021r. do 8 lutego 2021r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko strażnika miejskiego w terminie do dnia 8 lutego 2021r.” należy:

1. Przesłać pocztą na adres:

Straż Miejska w Elblągu, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg

2. Ze względu na COVID-19 pozostawić w skrzynce podawczej znajdującej się na dole budynku przy ul. Winnej 9

 

Dokumenty, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

7. Oferujemy:

  • umowę o pracę na czas określony do 12 miesięcy (w czasie trwania przedmiotowej umowy Pracownik odbywa szkolenie podstawowe, o którym mowa w art. 25 ustawy o strażach gminnych. Tylko pozytywny wynik szkolenia podstawowego jest warunkiem dalszego zatrudnienia Pracownika),
  • wynagrodzenie  zasadnicze dla osób nowo zatrudnionych 2800,00 zł brutto,
  • dodatek za staż pracy,
  • ,,trzynastą pensję”,
  • premie kwartalne,
  • możliwość korzystania ze świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Elblągu http://um-elblag.samorzady.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Straży Miejskiej w Elblągu, ul. Winna 9.

publishfrom2020-12-30 00:00:002021-01-28 00:00:00
publishto2021-01-22 00:00:002021-02-09 00:00:00
_importantpuste1
_important_tillpuste2021-02-08 00:00:00
_archived1puste
2021-02-08 10:16:58 

Pole _important_till zmieniło wartość z '2021-02-08 00:00:00' na wartość pustą

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_important_till2021-02-08 00:00:00puste
2021-02-08 10:16:58 

Pole _important zmieniło wartość z 'true' na 'false'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_important1puste
2021-02-09 10:46:46 

Pole _archived wypełniono wartością 'true'

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
_archivedpuste1
2021-02-09 10:46:46 
Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
2021-01-28 13:41:31  smbukowski smbukowski

Załączono plik 921095

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3628436
user_idpuste2504644
fobject_idpuste921095
resource_idpuste4242
modelpusteArticle
foreign_idpuste396590
_attachmentpuste1
_activepuste1
2021-01-28 13:41:31  smbukowski smbukowski

Załączono plik 921097

Podgląd
Zamknij
PolePrzedPo
idpuste3628437
user_idpuste2504644
fobject_idpuste921097
resource_idpuste4242
modelpusteArticle
foreign_idpuste396590
_attachmentpuste1
_activepuste1

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..