2023-06-19

Informacja dla kandydatów

Szczegółowe zasady i tryb naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz kierownicze stanowiska urzędnicze w Straży Miejskiej w Elblągu określa Zarządzenie Nr 8/2021 Komendanta Straży Miejskiej w Elblągu z dnia 30 grudnia 2021 r.

  1. Aktualne ogłoszenia o naborze na wolne stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Straży Miejskiej zamieszczone są w Biuletynie Informacji Publicznej Straży Miejskiej w Elblągu oraz na tablicy informacyjnej w budynku Straży Miejskiej w Elblągu przy ul. Winnej 9

  2. Pytania dotyczące ofert pracy kierować można pracownika kadr pod numerem telefonów: 55 239 30 36

 

Przed złożeniem oferty warto zapoznać się z niniejszą informacją:

  1. Kandydaci składają ofertę tylko na ogłoszenie o naborze we wskazanym terminie. Nie przyjmuje się dokumentów poza ogłoszeniem.

  2. Tylko kandydaci spełniający wszystkie określone w ogłoszeniu wymagania niezbędne będą zakwalifikowani do dalszego etapu naboru. Niespełnienie któregokolwiek z wymagań niezbędnych powoduje odrzucenie oferty.

  3. Dokumenty należy składać tylko w formie pisemnej oraz w ściśle określonym terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze:

1. Składać osobiście w sekretariacie Straży Miejskiej w Elblągu, ul. Winna 9 (pokój 501)

2. Przesłać pocztą na adres: Straż Miejska w Elblągu, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg

  1. Kandydat zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty określone w ogłoszeniu o naborze, w tym między innymi, podpisane własnoręcznie:

  • życiorys (CV),

  • list motywacyjny,

  • kwestionariusz osobowy,

  • oświadczenie o niekaralności, o zdolności do czynności prawnych oraz nieposzlakowanej opinii, zgodę na przetwarzanie danych osobowych,

 

a także

  • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,

  • kopie świadectw pracy,

  • kopia książeczki wojskowej,

  • kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, uprawnieniach

 

  1. Po upływie określonego terminu złożone dokumenty są analizowane przez członków komisji, pod względem spełnienia wymagań niezbędnych określonych w ogłoszeniu o naborze.

  2. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru będą powiadamiani indywidualnie o terminach drogą telefoniczną lub elektroniczną. W związku z tym, prosimy o podawanie aktualnych danych.

 

Podstawa prawna:

- Zarządzenie Nr 8/2021 Komendanta Straży Miejskiej w Elblągu z dnia 30 grudnia 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu naboru kandydatów na stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze w Straży Miejskiej w Elblągu oraz ustalenia składu komisji do przeprowadzenia naboru .

- Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

 

Klauzula informacyjna

(kandydaci do pracy)

 

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Straż Miejska w Elblągu z siedzibą przy ul. Winnej 9, 82-300 Elbląg.

  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu prowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy, na podstawie:

- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

- ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy.

  1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres:

- 1 miesiąca w przypadku kandydatów nie spełniających wymagań formalno- prawnych,

- 2 lat w przypadku kandydatów spełniających wymagania formalno-prawne.

  1. Podanie danych osobowych w zakresie określonym przepisami prawa jest obowiązkowe. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

  2. Dane osobowe wybranego kandydata w zakresie: imię, nazwisko i miejscowość zamieszkania będą umieszczone na tablicy informacyjnej w Straży Miejskiej w Elblągu oraz opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.

  3. Posiadają Państwo prawo do:

- dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,

- cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

- prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

 

Załączniki do pobrania:

  1. kwestionariusz osobowy dla kandydata

  2. oświadczenie o niekaralności, o zdolności do czynności prawnych oraz nieposzlakowanej opinii, zgodę na przetwarzanie danych osobowych,

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP, jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-060) przy ul. Królewskiej 27, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji, w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP, zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP osobom wskazanym we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP, w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP, jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email: kancelaria@cyfra.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora: ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod.mc@cyfra.gov.pl lub listownie - na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod.mc@cyfra.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..