2023-01-12

Oferta naboru

SM-110.1.2023

Komendant Straży Miejskiej w Elblągu

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze / kierownicze stanowisko urzędnicze

w Straży Miejskiej w Elblągu, ul. Winna 9

 

strażnik miejski – 3 etaty

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych w miesiącu grudniu nie przekroczył 6%

 

1. Określenie stanowiska:

strażnik miejski – od aplikanta po starszego strażnika (w zależności od kwalifikacji)

 

2. Informacja o warunkach pracy:

  1. Pełny etat,

  2. Czas pracy – w zależności od organizacji pracy:

  • podstawowy system czasu pracy: 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
    w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,

  • równoważny system czasu pracy: do 12 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin
    w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,

  1. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy:luty 2023 r.

 

3. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,

  • ukończone 21 lat,

  • wykształcenie co najmniej średnie lub średnie branżowe,

  • sprawność fizyczna i psychiczna,

  • uregulowany stosunek do służby wojskowej,

  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe,

  • zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  • nienaganna opinia,

 

4. Wymagania dodatkowe (preferowane):

  • ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich,

  • posiadanie statusu osoby bezrobotnej zarejestrowanej w Powiatowym Urzędzie Pracy,

  • doświadczenie w pracy na stanowisku związanym ze stosowaniem przepisów prawa, w instytucjach zajmujących się utrzymaniem bezpieczeństwa i/lub porządku publicznego,

  • podstawowa znajomość ustawy o strażach gminnych, aktów prawnych z zakresu działalności Straży Miejskiej, samorządu terytorialnego,

  • prawo jazdy (kat. B),

  • uprawnienia do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi,

  • dyspozycyjność,

  • odporność na stres,

  • umiejętność podporządkowania się szczególnej dyscyplinie służbowej,

  • umiejętność pracy w grupie.

 

5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • ochrona porządku publicznego na terenie miasta Elbląga,

  • realizacja zadań i obowiązków nałożonych przez ustawę o strażach gminnych i akty prawa miejscowego.

 

6. Wymagane dokumenty:

 

 

Wymagane dokumenty w terminieod 12 stycznia 2023 r. do 26 stycznia 2023 r. w zamkniętych kopertach z następującą adnotacją: Nabór na stanowisko strażnika miejskiego w terminie do dnia 26 stycznia 2023 r.” należy:

  1. Składać osobiście w sekretariacie Straży Miejskiej w Elblągu, ul. Winna 9 (pokój 501)

  2. Przesłać pocztą na adres:

Straż Miejska w Elblągu, ul. Winna 9, 82-300 Elbląg

 

Dokumenty, które wpłyną do Straży Miejskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

7. Oferujemy:

  • umowę o pracę na czas określony do 12 miesięcy (w czasie trwania przedmiotowej umowy Pracownik odbywa szkolenie podstawowe, o którym mowa w art. 25 ustawy o strażach gminnych. Tylko pozytywny wynik szkolenia podstawowego daje możliwość dalszego zatrudnienia Pracownika),

  • wynagrodzenie zasadnicze brutto dla osób nowo zatrudnionych pracowników 3 500,00 zł.

  • po ukończonym kursie z wynikiem pozytywnym i minimum 6 miesięcznym zatrudnieniu wynagrodzenie zasadnicze brutto od 3 700,00 zł.

  • dodatek za staż pracy,

  • ,,trzynastą pensję”,

  • premie kwartalne,

  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.

 

 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej https://smelblag.ssdip.bip.gov.pl/, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Elblągu
http://um-elblag.samorzady.pl/oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Straży Miejskiej w Elblągu, ul. Winna 9.

 

 

Arkadiusz Kulik

Komendant

Straży Miejskiej w Elblągu

 

Załączniki

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..